.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:ايجاد صنايع در گيلان ارزآور و ثروت‌زاست

استاندار گيلان گفت: ايجاد صنايع در گيلان سبب اشتغال پايدار شده و ارزآور و ثروت‌زاست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،روح‌الله قهرماني چابك دیروز در مراسم اجراي طرح آمايش صنعتي گيلان وضعيت زيرساخت‌هاي صنعتي استان را خوب توصيف كرد و افزود: امسال حركت وسيعي را براي ايجاد صنايع بزرگ در گيلان شكل داديم و با توجه به استقبال خوب سرمايه‌گذاران صنعت در استان ما به دنبال انتخاب سرمايه‌گذار دانه درشت هستيم.
وي ادامه داد: گيلان به لحاظ سرمايه‌گذاري بخش خصوصي بعد از تهران بيشترين متقاضي سرمايه گذاري را دارد و بايد با همكاري همه مسئولان بخش خصوصي و اصحاب رسانه، شهر صنعتي رشت را به سه شهر صنعتي بزرگ كشور تبديل كنيم.
قهرماني تصريح كرد: ما همه مجموعه اداري و اجرايي، دولتي و خصوصي را براي ارائه خدمت به بخش صنعت استان بسيج كرده‌ايم.
وي با اشاره به ويژگي‌هاي استان خاطرنشان كرد: امسال براي توسعه بندر انزلي 60 ميليارد تومان طرح توسط بخش خصوصي تعريف شده و ظرفيت اين بندر به 6 ميليون تن افزايش يافته است.
قهرماني از بهره‌برداري آزادراه رشت ـ قزوين تا پايان امسال خبر داد و با اشاره به وضعيت راه آهن اذعان داشت: راه آهن گيلان تا سال 91 مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.
وي تاكيد كرد: ما ميزان توسعه كشاورزي، گردشگري و ترانزيت را در گيلان زياد كرديم تا كشورمان از نعمت خفته در استان بهره‌مند شود.
قهرماني از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در گيلان دعوت كرد.
رئيس سازمان صنايع و معادن گيلان نيز شرايط زيست محيطي را در اجراي طرح آمايش صنعت قابل توجه دانست و ايجاد اشتغال در گيلان را از اهداف مهم اجراي طرح مذكور عنوان كرد.
محمدحسين اصغريان از تصويب 12 طرح صنعتي ديگر در هفته آينده در كارگروه صنعت و معدن استان خبر داد و گفت: گيلان بعد از تهران داراي بيشترين طرح را در آمايش صنعت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.